Dålig uppdatering

Hej bloggen, har blivit dålig uppdatering då jag inte haft någon data till hands. Igår hände inte så mycket, jag var med bla Angelica, Natali i Tyresö centrum. Natali köpte bil strumpor till mig, HAHA. Efter det åkte jag till Anneli och gjorde ingenting och sen åkte jag hem till en riktigt full Alexander och en ganska full Simon. Imorse beställde en riktigt bakfull Alexander och en ganska bakfull Simon hem pizza och jag fick också, gott:). Sen följde dem mig till bussen och köpte en piggelin till mig och nu sitter jag här.. Ikväll ska jag träffa Natali eller Sandra eller ngt får se hur det blir. Later!



Angelica och Natali löjlar sig.
(Natali har skrivit "liha suger", tack)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah vi löjlar oss ?

DU OXÅ !!! TÖNT

love ya

2009-02-27 @ 21:03:30
URL: http://natalikarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0