FRIDAY!

Igår kunde jag inte skriva då jag inte hade tillgång till en data men dagen var as kul... Allt började med film hemma hos Sandra och sedan drog vi till Alex och Simon (det var skit kallt ute) nej men då skulle Alex och Simon tjuvplinga på hos sin chef (dom jobbar på samma jobb) och jag och Sandra , vi var tvungna att följa med ! När vi kom fram till Onders (Deras chef) så var hela huset släkt så han låg oh sov men det hindrade inte dem, haha. Jaa efter det skulle vi hem till Alex och när vi kom dit, deckade båda två. Så det var bara Sandra och jag kvar, haha. Men vi hade kul iallafall vi ritade på Alex och Simon, HAHA! Later

 
1Alex och Simon, Alex ser riktigt kort ut..
2Sandras mupp finger,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0