Igår & Idag

Ja nu när jag har blivit på bättre humör och blivit sams med Alexander så ska jag skriva lite om gårdagen och idag... Igår var jag, My och Kattis hemma hos Tysken och kollade på film, Disaster Movie seiöst den roligaste film som någonsin gjorts alltså, haha skrattar bara av att man tänker på den.. Och det snöade jätte mycket, ootroligt! Ja efter det så började jag och Alex bråka, jag skulle komma till han klockan 11 när han slutade jobba och så blev det massa tjaffs så jag drog dit vid tolv så blev det en massa mer tjaffs... Iallafall så sa vi inte mer än ungefär 3 ord till varandra föränn idag för cirka en timme sedan. Haha löjligt bråk orkar inte ta det igen, har redan berättat det tio gånger om idag.. Nu är vi sams iallafall :) seeya





Lite bilder på mig, My och snön haha från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0