Måndag

Nu har jag äntligen bestämmt mig för att sluta röka. Yes, duktig Fridha. Tycker bara att det är jobbigt att folk klagar på att jag inte slutar direkt. Jag menar om jag vill så slutar jag väll i min egna takt! Så skulle uppskatta ifallomatt alla slutade klaga och lät mig sköta mig själv. Jag har trottsallt trappat ner från att röka ungefär ett helt paket ciggaretter till att röka i genomsnitt 5 bloss om dagen. När jag bara är hemma är jag inte speciellt sugen eller alltså det är klart jag är sugen men inte lika mycket som när alla kompisar går ut på rasterna i skolan, det är just då jag faller för suget.

Det är inte föränn nu som jag känner hur illa man luktar efter man har rökt, riktigt disgusting alltså! Tänk på det alla illa luktande rökare!





Kommentarer
Postat av: sissie

duuuktig fridha <33

2009-02-24 @ 15:56:28
URL: http://mariafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0