Today

Idag har jag var med Natasha, har inte vart med henne på jätte länge och idag hade vi riktigt roligt. Först åkte vi hem till Natasha och käkade och efter det åkte vi till V-malm. Jag har inte vart på V-malm på jätte länge. Först när vi kom dit åkte vi te fat nerför en isbacke och sen spelade vi kort. Jag vann säkert mest, och JAG vann helt klart mer gånger än Natasha.. Helt klart,haha. Jag var tvungen att åka hem rätt tidigt då mamma jobbade natt idag och när jag kom hem hade Kalle (min ena hund) en liten överaskning till mig! Han hade rivit sönder mammas alla böcker över hela huset, som jag fick plocka upp.

seeya




Lite bilder på mig och Natasha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0