Stressigt!

Idag har jag haft en väldigt stressig dag. Jag har bland annat käkat med My, besiktat Alex bil, fixat naglarna och vart hos tandläkaren.

Jag blev så himla sur när vi besiktigade Alexs bil då besiktiges gubben var en riktig sur gubbe! Det enda han gjorde var att klaga, är så trött på sådana. I och för sig kanske han bara hade en dålig dag, det har ju vi alla men ryktet går om sura besiktiges gubbar, haha. Efter vi fixat allt så åkte vi hem och Alex fixade lite med ljudet i bilen medens jag låg inne och tog en liten tupplur. Jag vaknade sen av att världens bästa pokvän hade gjort god mat till mig :) Idag blev det köttbullar och makaroner, Var som sagt hos tandläkaren idag också, det gick bra jag behöver inte borra eller någonting! Sedan fikade jag och Alex i Haninge centrum och efter det skulle vi åka ut på isen i Drevan! Det var riktigt läskigt, jag fick ett litet panik anfall men det gick bra till slut och vi alla kom hem oskadda :)

seeya

Jag och min älskade Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0