Yesterday Friday

Igår var jag på fest med Natasha och Sandra, det var roligt minus några små grejer... Dagen började med att jag och Natasha åt super god Thai mat och efter det mötte vi upp Sandra och åkte till festen som var hos Madde i Klena. När vi kom dit var det mycket folk, liv och lite plats haha. Efter cirka 2 timmar skulle jag och Natasha möta upp hennes 2 kompisar vi bussen och där mötte vi också Angelica och hennes 2 kompisar som var påväg till samma fest. När vi började närma oss Madde stog det folk i klungor utanför och vi fick reda på att snuten var inne hos Madde. Så vi stod ute i kanske 1 timme i säkert 15 minus, kallt! Alla hade ju inte kläder anpassade för 15 minus heller. Tillslut så kom alla därifrån iallafall. Bilder kommer sen vet inte vart min kamera är. Kvällen kanske inte blev så lyckad, men rolig blev den iallafall :) Nu ska jag iväg och handla leksaker till my lovley bror med mamma! Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0