Färga håret?

Jag vill så gärna färga håret... Brunt kanske? Fast jag vill endå inte, har precis klippt av allt mitt slitna hår. Förra året färgade jag (blonderade för det mesta) minst 20 gånger räknade jag ut. Jag har haft blondt, brunt, lila, svart, rött, rosa, ljusbrunt, ljusblont, platinablondt (vid missfärgning har jag haft grönt och grått också, haha). Men jag blir så trött på det så fort, haha. Vad ska jag göra?



Alla bilder är tagna mellan 2005 och 2008. Den sista bilden är min naturliga hårfärg (tror jag).



xoxo Fridha

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker du ska ha blont :d

2009-03-04 @ 16:52:42
Postat av: amanda

sv: ahaha robot? :P

2009-03-04 @ 17:06:50
URL: http://mandapandaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ska ha kvar den färg du har. gumman

2009-03-04 @ 20:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0