Har fikat, 6 ggr idag?

Idag har jag bara tagit det lugnt, gjorde nationella prov i svenska (läsförståelse) och fick g plus. (Kan inte hitta plus tecknet på mitt tangentbord, haha). Efter skolan kom Alex och Denice och hämtade mig, jag fick skjuts hem och käkade på direkten. Har fikat typ, 6 ggr idag? Alex tycker jag är töntig för att han inte får läsa vad jag har skrivit innan jag är klar, men då kan faktist du vara en tönt Alex ! :) . Nu är jag iallafall jätte trött och ska åka hem till Alex och kolla på film och sen sova.. Later . Ps. Alex har rakat tuppkam och odlat skägg. Okej med tuppkam men skägget måste bort! Älskar dig älskling. Ds.

Alex med tuppkam....

Kommentarer
Postat av: Mysing

Håller faktiskt med fridha där alex ! RAKA BORT SKÄGGET !! haha

2009-03-25 @ 13:26:40
URL: http://mystaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0