Today

Idag var väl en helt vanlig måndag. Jätte trött & jätte tråkig. hade sljd idag iallafall, det var kul. Syr en ballon tub tob eller vad man ska säga, ser inte ut att bli speciellt lyckad... Haha den är riktigt ful! Hade betygs samtal med sy slöjds läraren och hon sa att jag hade ett starkt VG och kunde höja det till MVG så det var ju riktigt bra.. Vi ska ha en modevisning i slutet av terminen med alla kläder vi har gjort, PINSAMT! Haha jag kommer gå där med riktigt fula kläder, Sandra också haha!

Efter skolan följde jag med My hem, hennes rum är för j*vla stökigt alltså, det är helt sjukt. Så jag små städade lite åt henne, haha. 
 
Natali har brutit tån! Tror jag? Lisa sa något om det iallafall och har inte hört av henne på hela helgen nästan (inte idag heller). Hoppas det går bra iallafall..

Skriver lite senare, XoXo


Kommentarer
Postat av: jennie

vad kul om du skulle få ett mvg, lycka till (:

2009-03-09 @ 21:43:31
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0